Om het je gemakkelijk te maken hebben wij enkele veelgestelde vragen voor jou op een rijtje gezet. Kom je er alsnog niet uit? Dan staan wij graag voor de klaar! Neem contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Veelgestelde vragen

Zijn alle prijzen in de webshop inclusief BTW?
Ja, alle prijzen die worden getoond op de website zijn inclusief BTW.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt betalen via iDEAL of je kunt het bedrag overmaken op het volgende IBAN nummer: NL78 RABO 0136 1656 99 t.n.v. Sysas, onder vermelding van het factuurnummer. Zodra Sysas het bedrag heeft ontvangen, wordt jouw bestelling binnen twee werkdagen verstuurd.
Heb ik garantie op Sysas pannen?
Ja, op de Sysas Lux serie 1 jaar garantie, en op de Sysas Pro serie 5 jaar garantie.
Waar kan ik de Sysas pannen bestellen?
Je kunt de Sysas pannen bestellen via onze webshop, ook is het mogelijk om Sysas pannen te kopen op de vele beurzen waar wij aanwezig zijn. De beurzen vind je in de agenda op de eerste pagina van de website.
Hoeveel bedragen de verzendkosten van mijn bestelling?
Ons standaard verzendtarief is vastgelegd op €5,90. Besteed je meer dan €80,00 in onze webshop? Dan verzenden wij jouw bestelling gratis. Voor de verzending van alle pakketten vertrouwen wij op de diensten van Post NL.
Hoe kan ik contact met Sysas opnemen?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00 uur t/m 17:00 uur op het telefoonnummer: 085 – 536 00 03. Mocht je liever per mail jouw vraag beantwoord hebben kan dit via: info@sysas.nl
Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
Woon je buiten Nederland en wil je een Sysas product bestellen? Neem dan telefonisch contact met ons op om de verzenddetails en verzendkosten vast te stellen.
Sysas Pannen © 2018 Webdesign & hosting: We Brand Creative

Onze website gebruikt cookies: smullen!Zodat wij jou de optimale winkelervaring kunnen bieden door voorkeuren, ons aanbod en advertenties op jou af te stemmen. Meer informatie? Lees onze cookie policy.